خواهر شوهرم تنها نبود با دوستش از خرید اومده بودن و خونه ی ما نزدیک بود . من آشپزی نکردم .درست نیست که بره خوش گذرونی و بعد خودشو دعوت کنه و من به زحمت بیوفتم اونم برای کسی که به شدت آزارم داده و میده

همسر زنگ زد 3 تا پیتزا و یه همبرگر آوردن ظاهرا سلیقه ی دوست عزیز  رو میدونست و باهم خودمونی حرف میزدن .

خواهر شوهرم و دوستش لباساشونو پوشیدن و من نمیفهمم چه لزومی داشت یه زن غریبه جلوی داداش دوستش نمایش فشن شو بذاره و نظر سنجی کنه

نمیتونستن برن خونه ی خودشون لباسارو بپوشن و دوباره امتحان کنن ؟ مگه تو مغازه تن هم ندیدن ؟ با منم که صمیمی نیستن

 خیلی رک گفتم بهتره لباسای مناسب بپوشه و دلیلی نداره از شوهر من نظر خواهی کنه که خیلی هم برخورد به خانوم  و پشت چشم نازک کرد  محل نذاشت

منم بدجور عصبانی شدم که نرفت لباسشو عوض کنه و کاملا با رفتارم بهشون فهموندم شر رو کم کنن

البته ندیدم همسر جان بهشون توجه خاصی کنه حواسش به تلوزیون بود ولی مگه میشه مرد باشی و یه زن قد بلند خوش هیکل و لوند یه لباس مثل اون بپوشه و با اون لحن صدات کنه و یه جوریت نشه ؟؟؟

من شوهرمو خیلی دوست دارم انقدر که از تصور بودنش با یکی دیگه دارم گریه میکنم . البته اینا فکرای احمقانه منه

شوهرم صبح تا شب خونه نیست از کجا معلوم این مدت وقتشو با یکی دیگه نگذرونه

دارم فکرای احمقانه میکنم نه ؟ به هر حال شاید من انقدر خوشگل باشم که قبل 15 سالگی کلی خواستگار بیاد برام ولی اصلا عشوه گر نیستم و خیلی از کارایی که زنای دیگه میکنن بلد نیستم  رابطم با شوهرم خوب نیست  اگه بره با یکی که همو درک کنن چی ؟ یکی که اون خوشش بیاد باهاش حرف بزنه نه من که به زور دو کلمه باهام حرف میزنه

دلم بدجور شکسته :((((((

این وبلاگو خیلی دوست دارم خوبه که میتونم اینجا بنویسم و خودمو آروم کنم هر وقت که بخوام



نظرات شما عزیزان:

ffrrmm
ساعت12:03---10 ارديبهشت 1394
وقتی حالت بده روحت بی پناهه
میبینی هر کاری کردی اشتباهه
وقتی به جز شب هیچ رنگی توی نگات نیست
وقتی کسی اندازه تنهاییات تنها نیست

موقع هایی که داری میپکی فقط حرف زدن با یکی آرومت میکنه اونم فقط فقط خداست باهاش حرف بزن...


dar emtedade baran
ساعت13:08---4 ارديبهشت 1394
abjii salam
fekr konam ziyadi dari shakak mishi age injoori pish bere fekr konam hamonaii ke fekr mikonii saret biyad
khob onam ye marde tajroobe sabet karde k age behesh tavajoh nakoni mire ba yeki dg pas to ham ziyadi shakak nabash v be jaye on say kon khob raftar koni ta onam aghlesh sare jash biyad v bedoone k to hasareshi na ye khedmatkar
omidvaram movafagh bashi
پاسخ: مرسی آجه میدونم مرض شک گرفتم :/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

پنج شنبه 3 ارديبهشت 1394برچسب:, | 22:32 | خانوم همسر |