:)

کسی اینجا انیمه میبینه ؟

من عاشق انیمه های ژاپنیم  به خصوص کارای میازاکی

نیست همسر صبح تا شب نیست منم سر گرم فیلم و کارتونم

الانم دارم قلعه ی هاول رو میبینم خیلی بچگانس ؟ خوب انیمه های گروه سنی دارن مگه فقط بچه ها کارتون میبینن؟

اصن همینه که هست ! دلشم بخواد ! والا !

در جهت اجرای تصمیمات کبری  کتلتای خوشمزه پزیدم بریم تو پارک بخوریم اگه گفت نه به خودم قول میدم نه عصبانی بشم نه گریه کنم نه قهر ! نه فکر کنم چون دوسم نداره میگه نه !

الان زنگ میزنم بهش تا بیشتر از این قهرمون طول نکشه

البته اونی که قهر کرده من بودم  ولی میگن ناز کش داری ناز کن نداری پاتو دراز کن :/

 

بعدا نوشت : وبلاگ چیز بسیار خوبیست برای آدم پر حرفی مث من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:, | 13:37 | خانوم همسر |