دیروز از صبح مشغول بودم ...خونه روز تمیز کردم... واسه ایل و قبیله شوهر غذا درست کردم ...دلم میخواست فقط یه بار بگه ممنون خانوم ....یا بگه خسته نباشی ...یا خوشمزه بود و....

ساعت 12 شب که مهمونا رفتن خونه دیگه خونه نبود ...گودزیلاشون ترکونده بود !...دلم میخواد بدونم خواهر شوهر عزیز خونه ی بقیم که میره میذاره بچش مث ترمیناتور از اتاقی به اتاق دیگه  بمب بترکونه و بره یانه ؟!

جلوی شوهرم تحقیرم میکنن!

چرا فقط یه بار از من حمایت نمیکنی ؟؟؟ مگه تو شوهر نیستی حامی نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیگم که یقشونو بگیره ولی میتونه که یه جوری رفتار کنه که نذاره به زنش بی احترامی کنن

خواهر شوهر جان از تیپ برادر گرام تعریف کردن بعدم گفتن فقط تو یه مورد نمیدونم چرا کج سلیقه بودی!!!!!!!!!!!!

من که کاری به اونا ندارم بدی ای بهشون نکردم  پس چراااااا؟

همسر هم که یه جوری رفتار میکنه انگار من نوکرشم نه زنش

فقط خانوم چایی بیار و.... هیچ حرف دیگه  هیچ توجهی هیچ نگاهی کاملا تو جمع غریب میمونم

دلم برای مامانم تنگ شده میخوام باهاش حرف بزنم ولی نمیتونم ...دارم خفه میشم

یک سال و نیمه باهام سر سنگینه جرئت شکایت کردن ندارم میگه خودت کردی ...بکش حقته

مهمونا که رفتن  ولو شد روی مبل ...دریغ از یه ذره کمک ...بعدم که طبق از بنده انتظار انجام وظایف همسری داشتن

میگم که من فقط یه ه.م.خ.و.ا.ب.م

صبحم پاشد گفت انگار بمب ترکیده چه وضشه مرتب کن خونه رو 

من خیلی غرغروئم؟؟؟؟

هیچی به خودش نگفتم جدیدا سکوت میکنم بحث درست نشه

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ایهام
ساعت8:05---24 ارديبهشت 1394
خانوما دور هم جمع شدن تو وب پشت سر آقایون طبق عادت غیبت میکنن! ولی خدایی خواهر شوهر اگه خواهر شوهر بازی در نیاره که دیگه خواهر شوهر نیست ، در کل خوبه که با وب نویسی خودتو خالی میکنی ، طبق روانشناسی ای که چند مدت از عمرم رو براش هدر دادم ثابت شده روی رفتارت با شوهرت صد دردصد تاثیر مثبت داره
پاسخ: به هر حال آدم باید یک جوری خودش رو تخلیه کنه جلو روشون که نمیشه گفت :)))


در امتداد باران
ساعت12:32---2 ارديبهشت 1394
واقعا آجی خدا بهت صبر ایوب بده همه ی مردا یه تحفن
ایل و قبیله شوهر هم که دگ بماند خصوصا اگه عروس هم یکم سنش کم باشه فقط سعی می کنن یه دونه اشکالی چیزی براش پیدا کنن
و همچین از پسرشون تعریف میکنن که آدم فک میکنه یه فرشتست که از آسمون افتاده و اما دریغ ...
حالا آجی بگم وبتم خیلی دوس دارم یکی از مخاطبات شدم خیلی خوب می نویسی

امیدوارم آقای شوهر هم وظایف آقایی خودشون رو برای شما انجام بدن
پاسخ: مرسی که هستی آجی سوسکه از دیوار بالا میرفت مامانش گفت قربون دست و پا بلوریت ! حکایت مادر شوهر منه :))))


باران
ساعت18:43---1 ارديبهشت 1394

خانم خونه چی شد جهشی سنت رفت بالا.
حتما از دست این قوم شوهر از دست این قوم شوهر.
پاسخ:آخه دیدم هی میگن خیلی بچه ای دیدم من که چند ماه دیگه 17 سالم میشه بذار بنویسم 17 :)))))))) تا نگن فنچی و حیفی  و بخوان یه بچه ی احمقو به خیال خودشون خر کنن



باران
ساعت18:39---1 ارديبهشت 1394
نه شما خیلی گذشتم می کنید.
کاش این مردا قدر بدونند.
آفرین به شما باید درمقابل بحث های بیهوده سگوت کرد خودش به موقع می فهمد شما چه خانم خوبی هستید.
پاسخ: زن به این گلی خانومی قدر نمیدونه که نوچ نوچ نوچ://///


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:, | 15:32 | خانوم همسر |