اختلاف سنی زیاد فاصله رو زیاد میکنه ...زبون و من و شوهری خیلی فرق داره ... عقایدمون فرق داره ...برداشتمون از محبت و حمایت فرق داره ...اینارو من نمیگما همسر میگه

بجای همه ی اینا چرا یه بار در روز نه در هفته نه در ماه نمیگی دوسم داری؟...چرا یه بار سعی نمیکنی با منم مثل دوستات وقت بگذرونی ؟ ...اخه چرا فکر میکنی تامین کردن من و فراهم کردن آسایشم برای نشون دادن محبتت کافیه ؟...آقاهه من یه زنم رابطه ی جنسی از عشق برای من جداست! تازه بیشتر ناراحت میشم وقتی فقط اون مواقع باهام مهربونی

میشه یکم درکم کنی ؟ میشه پیشم بمونی ؟

چرا یه کاری میکنی با خودت نشه حرف زد ؟

میدونی چیه ؟ اذیتم میکنی چون میدونی با همه ی این کارات چقدر دوست دارم ...



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت22:23---30 فروردين 1394
وبت عالی.
خوشحالم با وبت آشنا شدم از تجربه های خوبتم بنویس.
پاسخ:باشه عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

یک شنبه 30 فروردين 1394برچسب:, | 21:37 | خانوم همسر |